Genesis2 7

Genesis2 7
Bible Verse

Want watch more Video for TCM, Health, Please Visit ---- HERBS DOCTOR

Friday, October 19, 2007

Oct20,07 酒後駕駛drink and drive+徒勞無功 Running For Nothing

靈命日糧 - 2007年10月20日
徒勞無功
讀經: 羅馬書4章1-17節
金句: 「除他以外,別無拯救,因為在天下人間,沒有賜下別的名,我們可以靠著得救。」(使徒行傳4章12節)
全年讀經: 以賽亞書59-61章;帖撒羅尼迦後書3章

我的朋友羅傑·韋柏參加了2006年芝加哥馬拉松賽,在他起跑時發現地上有個東西。那是一個供參賽者使用的晶片──裝在選手鞋子上的一種計時器,用來記錄參賽者在整個賽程中,經過不同計時站的時間。很顯然,有一位可憐的參賽者,在接下來42公里的賽程中將沒有紀錄可查。
在正式的紀錄中,那位選手沒有參賽,因為沒有參賽的紀錄,即使他打破紀錄也沒有用。比賽的主辦者制定了比賽規則,不管什麼人,也不管跑得多麼好,如果裁判說他不合格,就不合格了。
從某種意義上來看,我們的人生也是如此。我們以為多行善事,或遵守許多規則,就能有美好的結局。但當我們抵達終點──天堂時發現,我們還沒有接受耶穌作救主,名字沒有記在羔羊的生命冊上,我們就沒有資格進入天堂。
耶穌說:「我就是道路、真理、生命;若不藉著我,沒有人能到父那裏去。」(約翰福音14章6節)。你信耶穌了嗎?如果沒有,你一生將是徒然奔跑。JDB
我是否合格並不重要,是否榮華富貴也無益;只有一事我必須確定,「我信上帝兒子嗎?」Hess
若我們能賺取救恩,基督便無須受死來救我們。
------------------------------------------------------------------------------------------------

October 20, 2007
Running For Nothing
READ: Romans 4:4-17
Nor is there salvation in any other, for there is no other name under heaven given among men by which we must be saved. —Acts 4:12
-->About this cover

As my friend Roger Weber started the 2006 Chicago Marathon, he noticed something on the ground. It was a runner’s chip—the device each runner puts on his or her shoe to record progress at various timing stations during the race. Apparently, one poor runner would be traversing the next 26.2 miles on foot with nothing to show for it.
Officially, that runner did not run the race. There would be no record of his participation. Even if he had finished the race in record time, it wouldn’t have mattered. The folks who organize the race set the rules, and no matter how well someone runs, if the officials say the runner doesn’t qualify, that’s the way it is.
In one sense, that’s also the way it is with all of us. We can run what appears to be a good race by doing good things for others and obeying lots of rules. But when we arrive at the final checkpoint—heaven—and haven’t made sure our name is recorded in the Lamb’s Book of Life by putting our faith in Jesus as our Savior, we’re disqualified to enter.
Jesus said, "I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through Me" (John 14:6). Are you trusting in Jesus? If not, you’re running for nothing. —Dave BranonDave Branon-->
It’s not what I achieve that qualifies,It matters not if I gain wealth or fame;The only thing I must be certain ofIs “Have I put my trust in Jesus’ name?” —Hess
If we could earn our salvation, Christ would not have died to provide it.
For similar resources, search these topics:Basics Of Faith > Salvation > Justification
Bible in One Year: Isaiah 59-61; 2 Thessalonians 3
------------------------------------------------------------------------------------------------
我們必須提醒,有時去了黨的媽媽… … (閱讀所有的辦法底部,並簽署你的名字) 我去了一個黨, 並記住你說的。 你告訴我,不要喝酒,媽媽, 所以,我有一個雪碧代替。 我感到自豪的自己, 路,你說我會, 我沒有酒後駕車, 雖然有的朋友說我應該這樣做。 我有一個健康的選擇, 和你的意見我是正確的。 黨終於結束了, 和孩子們開出的高地。 我把我的車肯定要回家,在一塊。 我從來不知道什麼是未來,媽媽, 我預料最少。 現在,我倒臥於路面, 我聽到警察說, 流星語造成了這一沉船當時喝醉了, 媽媽,他的聲音似乎不遠了。 我自己的血液中的所有在我身邊, 正如我努力不要哭了。 我可以聽到輔助說, 這個孩子馬上就要死。 我敢肯定,這個傢伙,沒想到, 雖然他的飛行高度。 因為他選擇以酒後駕駛, 現在,我將不得不死。 那麼,為什麼人家在做,媽媽明知殘害生命? 現在的痛苦是切割我, 就像一個百年被刺刀。 告訴妹妹不要怕,媽媽告訴爸爸要勇敢。 當我前往天堂把"媽媽的少女"對我的墳墓。 應該有人告訴他, 它的錯誤酒後駕駛。 也許,如果他的父母, 我仍然活著。 我的呼吸越來越短, 媽媽,我碰到真的害怕這是我的最後關頭, 我敢這麼一個措手不及。 我想你可以擁有我的媽媽, 正如我在這裡和死亡。 我想我可以說, "我愛你,媽媽" ! 所以,我愛你,再見。 二環(母親反對酒醉駕車) ,是希望得到5000 簽字關於這點,然後傳遞給跡象。 當這項請願已達到5000米,請退回給: 二環口服票房五四一六八八達拉斯德克薩斯75354-1688 1-800 -聯歡會二環( 1 -800-438-6233) 如果你收到的請願書,什麼事都不做,但刪除它,你的自私,沒有疆界。簽約是一個這麼小的努力,使。之後,你讀過詩,請加上你的名字在底部。並永遠不會忘記的,千萬不要酒後駕駛,甚至沒有一次,認為這不要緊。這必定會事! ! !
------------------------------------------------------------------------------------------------
WE HAVE TO BE REMINDED SOMETIMES
Went to a party Mom... (read all the way to the bottom and sign your name) I went to a party, And remembered what you said. You told me not to drink, Mom, so I had a sprite instead. I felt proud of myself, The way you said I would, that I didn't drink and drive, though some friends said I should. I made a healthy choice, And your advice to me was right. The party finally ended, and the kids drove out of sight. I got into my car, Sure to get home in one piece. I never knew what was coming, Mom, something I expected least. Now I'm lying on the pavement, And I hear the policeman say, the kid that caused this wreck was drunk, Mom, his voice seems far away. My own blood's all around me, As I try hard not to cry. I can hear the paramedic say, this girl is going to die. I'm sure the guy had no idea, While he was flying high. Because he chose to drink and drive, now I would have to die. So why do people do it, Mom Knowing that it ruins lives? And now the pain is cutting me, like a hundred stabbing knives. Tell sister not to be afraid, Mom Tell daddy to be brave. And when I go to heaven, put " Mommy's Girl" on my grave. Someone should have taught him, That it's wrong to drink and drive. Maybe if his parents had, I'd still be alive. My breath is getting shorter, Mom I'm getting really scared These are my final moments, and I'm so unprepared. I wish that you could hold me Mom, As I lie here and die. I wish that I could say, "I love you, Mom!" So I love you and goodbye. MADD (Mothers Against Drunk Drivers) IS HOPING TO GET 5,000 SIGNATURES ON THIS, THEN PASS IT ON TO SIGN. When this petition has reached 5,000, please return it to: MADD P.O. Box 54168 8 Dallas , TX 75354-1688 1-800-GET-MADD (1-800-438-6233) If you receive this petition and do nothing but delete it, your selfishness knows no bounds. Signing is such a small effort to make. After you have read the poem, please add your name at the bottom. And never forget, DON'T EVER DRINK AND DRIVE, not even once, thinking that it won't matter. IT DEFINITELY WILL MATTER!!!

No comments: