Genesis2 7

Genesis2 7
Bible Verse

Want watch more Video for TCM, Health, Please Visit ---- HERBS DOCTOR

Thursday, March 26, 2009

Apr 21 -25 ,09 誰曾應許+感謝您的愛JJ +THE PASSION OF THE CHRIST (Full Movie) 5/12

Find one website you like for devotion out of the different websites I'll send you every five day !!
尋找一個你喜歡的靈修網站, 我會每5天更改一些不同的網站 !!
------------------------------------------------------------------------------------------------

誰曾應許

http://www.youtube.com/watch?v=mmPE7rBB60k&feature=related

【誰曾應許】
詩集:團契遊樂園 5 - 應許‧詩歌本,8


誰曾應許,一生不撇下我?每段窄路,誰陪我去走過?
誰還領我,於青草恬靜處躺臥,豐足恩惠比海沙更多?

誰曾應許,天天看顧著我,晝夜眷佑,連頭髮也數過?
誰還以愛驅走心裡懼怕怯懦,那懼路途捲動著漩渦?

因你是我主我避難所,我盾牌和詩歌,
你是我的高臺我隨時幫助,
來吧,用信心讚頌和高歌,你永在我心窩,
唯你有永生江河,除你以外不倚靠別個,
我究竟算甚麼,神你竟這般顧念我。


版權屬 音樂2000有限公司 所有,查詢:(852) 2301 2778



-------------------------------------------------------------------------------------------------

THE PASSION OF THE CHRIST (Full Movie) 5/12

http://www.youtube.com/watch?v=92XTyeByI8E&feature=related
---------------------------------------------------------------------------------------------------

感謝您的愛……………JJ Thank you for your love.....

每位傳送這郵件 , 女嬰父母就可得到 3 分錢 (美金 )贊助 !
When you forward this email to the person you know, the baby's parent will get US$0.03/mail support.

謝謝大家 !!! Thank you everyone

請轉寄幫幫她
Please forward this email and help her.
她是14 個月大的女嬰, 一埸大火的生還者 , 毀了半個臉 ... 現每位傳送這郵件 , 女嬰父母就可得到 3 分錢 (美金 )贊助
She is only 14 month baby girl, survival from a fire accident, a half face was burnned, everyone who forward this email, the girl's parent will get US$0.03 support.

礙於陽光基金會沒有預算可以讓這部廣告在電視上曝光,所以透過這樣的方式,希望一傳十,十傳百····讓更多的燒傷朋友可以被接納,也請您不吝惜幫忙陽光轉寄這部公益廣告,讓更多的人可以有機會看見····。只要一分鐘就可以做公益喔~!
The sunshine fundation of Taiwan doesn't have enough budget to promote this case on TV, and some people just like the baby you have saw in this email really need a hand from you.

Any question, please ask the following link. Sunshine Fundation.

CF
陽光基金會for燒傷朋友請讓愛傳出去
http://www.sunshine.org.tw/

Pauline

No comments: